Glemte å bestille fiber …

 

En kunde ringer oss torsdag fordi de har glemt å bestille bredbåndslinje til ny butikk. Butikken skal åpne førstkommende mandag, og de står uten løsning for datakommunikasjon. En express leveranse fra linjeleverandør er svært kostbart. Hvordan løser vi det?

Del:

Kontakt

– Morten M. Karlsen

Telefon: 48134487 morten@nettec.no

Hvordan hjelper vi kundene?

Vi klargjør og konfigurerer en 4G ruter, setter den opp med VPN til nødvendige siter, sender ruteren med ekspress over natt til brukersted. Når ruteren er fremme bistår vi på telefon, slik at butikken er klar for drift mandag morgen.

Denne løsningen kan kunden enten få på korttidsleie, eller vi leverer løsningen som en backup-løsning for både bredbåndslinje og bredbåndsruter. Dersom ruteren leveres for å stå som backup, vil den fungere som hoved kommunikasjonslinje frem til fast linje er levert, for deretter å automatisk senke sin prioritet og fungere som en redundant løsning.
Enklere blir det ikke!

Trenger du hjelp til en kommunikasjonsløsning? Ring 66810640

 

Miljøansvar

Nettec er bevisst sitt ansvar for å ta bærekraft på alvor. Derfor har vi sertifisert oss i henhold til Miljøfyrtårn. Miljøfyrtårn er et synlig bevis på godt miljøarbeid , og et viktig styringsverktøy for kontinuerlig forbedringer og grønn omstilling.

Nettec er tilknyttet Norsirk for miljøvennlig håndtering av emballasje, batterier og EE-avfall.

Etiske Retningslinjer og personvern

Etiske retningslinjer: I Nettec er vi forpliktet til å opprettholde gode og etiske forretningspraksiser. Retningslinjene beskriver våre forventninger og krav til leverandører og, ikke minst, hva du som kunde kan forvente av Nettec som leverandør.

Vår personvernerklæring - GDPR

© 2016 Nettec AS | Design og utvikling King Design & TYDE