Krise når tanken er tom …

 

En eier av en ubetjent bensinstasjon får henvendelser fra sine kunder om at det er ikke er mulig å fylle drivstoff på stasjonen. For eieren er dette vanskelig å feilsøke, og det er langt å reise for å servicepersonell for eventuelt å avdekke om det er feil på utstyret på stasjonen. Hvordan hjelper vi kunden med å finne feilen? (Illustrasjonsfoto)

Del:

Kontakt

– Morten M. Karlsen

Telefon: 48134487 morten@nettec.no

Hvordan hjelper vi kundene?

Siden vi har mange kunder over hele Norge har vi også andre installasjoner i samme område hvor bensinstasjonseieren opplever problemer. Vi gjør en analyse og finner ut at det andre også opplever ustabilitet. Dette kan indikere at det er en felles feil i telenettet.

Vi feilmelder til linjeleverandør og informerer vår kunde om at det ikke er nødvendig å reise til stasjonen og lete etter feil. Kunden har spart tid og ikke minst kostnader forbundet med en unødvendig utrykning.

Når fellesfeilen er rettet tar vi kontakt med kunden slik at det kan bekreftes at alt er i orden.
Enklere blir det ikke!

Trenger du hjelp til en kommunikasjonsløsning? Ring 66810640

 

Miljøansvar

Nettec er bevisst sitt ansvar for å ta bærekraft på alvor. Derfor har vi sertifisert oss i henhold til Miljøfyrtårn. Miljøfyrtårn er et synlig bevis på godt miljøarbeid , og et viktig styringsverktøy for kontinuerlig forbedringer og grønn omstilling.

Nettec er tilknyttet Norsirk for miljøvennlig håndtering av emballasje, batterier og EE-avfall.

Etiske Retningslinjer og personvern

Etiske retningslinjer: I Nettec er vi forpliktet til å opprettholde gode og etiske forretningspraksiser. Retningslinjene beskriver våre forventninger og krav til leverandører og, ikke minst, hva du som kunde kan forvente av Nettec som leverandør.

Vår personvernerklæring - GDPR

© 2016 Nettec AS | Design og utvikling King Design & TYDE