Support

Åpningtider 08-16, mandag-fredag. Telefon 66 81 06 40 Kunder med egen avtale kan nå oss på eget support-nummer utenom åpningstid.

Les mer på våre support-sider

Har du spørsmål vedrørende Digi-produkter er du velkommen til å kontakte oss på på T: 66810640 eller post@nettec.no. Ønsker du informasjon om Digi-produktene finnes det også svært mye informasjon på Digis nettsider – www.digi.com.

Nettecs kunder kan benytte følgende tjenester for overvåking og status på sine samband:

Innlogging til Doppler overvåking – Overvåkinging og administrasjon av Digi-rutere

Innlogging på Monitor – Overvåking av nettelementer

Radler Cloud Radius Service – SSL Fjernaksess med 2FA, gir sikker fjerntilgang til eget nettverk.

————-

Henvendelser kan også sendes på e-post til support@nettec.no hele døgnet og vi vil besvare iht avtalt responstid.

Se også våre support-sider.

Last ned Teamviewer for skjermdeling.

 

Om Nettec

Nettec leverer nettverksutstyr og tjenester til kunder som er svært avhengig av pålitelig kommunikasjon. Derfor leverer vi kun de beste produktene, kombinert med høy kompetanse, og en support du kan forvente deg mye av – fordi «det er viktig at det fungerer!»

Kvalifisert Leverandør til Sellihca

Sellihca kvalifikasjonsordning og leverandørregister, er et unikt samarbeid mellom ledende nordiske energiorganisasjoner. Systemet brukes for å få informasjon om og gjøre utvalg av leverandører ved anskaffelser av varer og tjenester. Sellihca drives på oppdrag av de deltakende organisasjonene av Achilles.

© 2016 Nettec AS | Design og utvikling King Design & TYDE