Krise når tanken er tom …

 

En eier av en ubetjent bensinstasjon får henvendelser fra sine kunder om at det er ikke er mulig å fylle drivstoff på stasjonen. For eieren er dette vanskelig å feilsøke, og det er langt å reise for å servicepersonell for eventuelt å avdekke om det er feil på utstyret på stasjonen. Hvordan hjelper vi kunden med å finne feilen? (Illustrasjonsfoto)

Del:

Kontakt

– Morten M. Karlsen

Telefon: 48134487 morten@nettec.no

Hvordan hjelper vi kundene?

Siden vi har mange kunder over hele Norge har vi også andre installasjoner i samme område hvor bensinstasjonseieren opplever problemer. Vi gjør en analyse og finner ut at det andre også opplever ustabilitet. Dette kan indikere at det er en felles feil i telenettet.

Vi feilmelder til linjeleverandør og informerer vår kunde om at det ikke er nødvendig å reise til stasjonen og lete etter feil. Kunden har spart tid og ikke minst kostnader forbundet med en unødvendig utrykning.

Når fellesfeilen er rettet tar vi kontakt med kunden slik at det kan bekreftes at alt er i orden.
Enklere blir det ikke!

Trenger du hjelp til en kommunikasjonsløsning? Ring 66810640

 

Om Nettec

Nettec leverer nettverksutstyr og tjenester til kunder som er svært avhengig av pålitelig kommunikasjon. Derfor leverer vi kun de beste produktene, kombinert med høy kompetanse, og en support du kan forvente deg mye av – fordi «det er viktig at det fungerer!»
Vår personvernerklæring - GDPR

Kvalifisert Leverandør til Sellihca

Sellihca kvalifikasjonsordning og leverandørregister, er et unikt samarbeid mellom ledende nordiske energiorganisasjoner. Systemet brukes for å få informasjon om og gjøre utvalg av leverandører ved anskaffelser av varer og tjenester. Sellihca drives på oppdrag av de deltakende organisasjonene av Achilles.

© 2016 Nettec AS | Design og utvikling King Design & TYDE