Glemte å bestille bredbånd …

 

En kunde ringer oss torsdag fordi de har glemt å bestille bredbåndslinje til ny butikk. Butikken skal åpne førstkommende mandag, og de står uten løsning for datakommunikasjon. En express leveranse fra linjeleverandør er svært kostbart. Hvordan løser vi det?

Del:

 

Hvordan hjelper vi kundene?

Vi klargjør og konfigurerer en 4G ruter, setter den opp med VPN til nødvendige siter, sender ruteren med ekspress over natt til brukersted. Når ruteren er fremme bistår vi på telefon, slik at butikken er klar for drift mandag morgen.

Denne løsningen kan kunden enten få på korttidsleie, eller vi leverer løsningen som en backup-løsning for både bredbåndslinje og bredbåndsruter. Dersom ruteren leveres for å stå som backup, vil den fungere som hoved kommunikasjonslinje frem til fast linje er levert, for deretter å automatisk senke sin prioritet og fungere som en redundant løsning.
Enklere blir det ikke!

Trenger du hjelp til en kommunikasjonsløsning? Ring 66810640

 

Om Nettec

Nettec leverer nettverksutstyr og tjenester til kunder som er svært avhengig av pålitelig kommunikasjon. Derfor leverer vi kun de beste produktene, kombinert med høy kompetanse, og en support du kan forvente deg mye av – fordi «det er viktig at det fungerer!»
Vår personvernerklæring - GDPR

Kvalifisert Leverandør til Sellihca

Sellihca kvalifikasjonsordning og leverandørregister, er et unikt samarbeid mellom ledende nordiske energiorganisasjoner. Systemet brukes for å få informasjon om og gjøre utvalg av leverandører ved anskaffelser av varer og tjenester. Sellihca drives på oppdrag av de deltakende organisasjonene av Achilles.

© 2016 Nettec AS | Design og utvikling King Design & TYDE